Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

हाय के तेरी वाह वाह पर अब मुझे रोना आया...

हाय के तेरी वाह वाह पर अब मुझे रोना आया...

1 min
14K


हाय! के तेरी वाह वाह पर अब मुझे रोना आया,

थमती पुकार-ए-दिल पर अब मुझे रोना आया...

क्युँ ना होश-ए-इख्तियारी थामा वक़्त का आँचल,

गुज़री जो शाम-ए-बज़्म के अब मुझे रोना आया...

असद का ना था लिहाज़ के उम्र अब ढीली पड़ी,

नही ताक़त-ए-बेदाद-ए-इंतज़ार तो अब मुझे रोना आया...

बज़्म-ए-ख़याल सजाते चले तमाशे कई बहार के,

हुई मुश्त-ए-ख़ाक सुबह-ए-बहार पर मुझे रोना आया...

हसरत-ए-अफ़सून-ए-इंतज़ार-ए-यार दिल-ओ-दीद रखे जाम,

हसरत-ए-अफ़सून-ए-इश्क़-ए-रब 'हम्द' मुझे रोना आया...


Rate this content
Log in