Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

आदि से अनन्त तक

आदि से अनन्त तक

1 min
273


हम पिछले वक़्तों के मुसाफ़िर,

तू अगले वक़्तों का मुसाफ़िर!


हम इधर से जाएँ या तू उधर से,

मंज़िल एक, मुसाफ़िर-मुसाफ़िर!!


Rate this content
Log in