Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Versha Gupta

Inspirational

4.1  

Versha Gupta

Inspirational

कभी हमारा भी जिक्र हो

कभी हमारा भी जिक्र हो

1 min
326


कभी हमारा भी जिक्र हो...

हमारी भी अलग पहचान हो

सब की जुंबा पर हमारा भी नाम हो

अपनी भी यही तमन्ना हैं।


नहीं बनना भीड़ का हिस्सा

अपनी अलग शख्सियत से पहचान हों

अपने परिवार का नाम रोशन करूं

बस यही ख्वाब हैं।


होंगी दीपिका, इंदिरा, कल्पना

उनकी होगी अपनी पहचान

अब मुझे लोग वर्षा के नाम से जाने

बस ऐसा कुछ कर गुजरना हैं।


कभी हमारा भी जिक्र हो...।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational