Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अधूरे हम

अधूरे हम

1 min
354


सपने, सपने रहे

चाहत, चाहत रही

दोनों अधूरे रहे।


तू भी

मैं भी

शिकवे

शिकायतें हजार,


कुछ भी तो अपना न हुआ

हँस के तेरा पूछना

और क्या हाल-चाल,


और मेरा भूल जाना

हर शिकवा, शिकायत

सवाल।


सवाल, सवाल रहे

मेरी तरह अधूरे रहे।


Rate this content
Log in