Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Manasvi Poyamkar

Romance

5.0  

Manasvi Poyamkar

Romance

उनका इजहार..

उनका इजहार..

1 min
1.1K


बोल दे जो अभी

जुबां से वो अपनी

तो मुकद्दर सवर जाये

ए ख़ुदा

बरसा रेहमत तेरी

के उनके इज़हार से

मेरी किस्मत सवर जाये...


Rate this content
Log in

More hindi poem from Manasvi Poyamkar

Similar hindi poem from Romance