Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Suresh Saraswat

Others

2  

Suresh Saraswat

Others

माँ का मनन

माँ का मनन

1 min
1.3K


माँ का मनन
झर-झर झरता
प्रेम सृजन ,
माँ का मनन
पल -पल करता
प्रेम मगन,
माँ का मनन
जप-जप जपता
प्रेम भजन ,
माँ का मनन
भर-भर भरता
प्रेम भवन,
माँ का मनन
नव-नव अर्जन
प्रेम का धन,
माँ का मनन
चैतन्य जागरण 
प्रेम सघन ,
माँ का मनन
अनंत सृष्टि मन
प्रेम अभिन्न ,
माँ का मनन
बन गंगा जमुना
प्रेम नयन ,
माँ का मनन
अभिरूप गहन
प्रेम वरण ,
माँ का मनन
मन मोहन धन
प्रेम सरस ,
माँ का मनन
अविरल दर्शन
प्रेम नमन
माँ का मनन
मोको कहाँ ढूंढे रे ?
प्रेम मंथन
माँ का मनन
अदभूत निलयम
प्रेम शरण !!


Rate this content
Log in

More hindi poem from Suresh Saraswat