Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay Sharma

Others

3  

Sanjay Sharma

Others

ऐ मासूम

ऐ मासूम

1 min
13.9K


तख़्त-ताज़ों के मंज़र तो कई और भी हैं

क्यूँ इतना रुतबा ज़ाया किया

जी ले ज़रा सी ज़िंदगी ऐ मासूम

क्यूँ रब, इश्क़ और मुहब्बत से किनारा किया।

 

रुसवाइयों को भुलाने का ये कैसा आग़ाज़?

की दिलों को बेगाना, ज़ार ज़ार कर लिया

जी ले ज़रा सी ज़िंदगी ऐ मासूम ...

 

सामानों के ज़ख़ीरे, हुकूमतों कि कवायदों के

ये कैसे ख़ालिस मरीज़?

की आशिके सोहबतों का जनाज़ा निकल गया

जी ले ज़रा सी ज़िंदगी ऐ मासूम ...

 

नूर है, शबाब... बहारे इश्क़ भी

बंदिशों के रखवालदारों ने हुस्न को तल्ख़, बेबस...जर्जर कर दिया

जी ले ज़रा सी ज़िंदगी ऐ मासूम ...

 

ज़ोर आजमाइशों की सियासतें गोया क्या कम हैं

जो हुनर और दिमागदारों के बाज़ार में

बदनसीब ग़रीबों को गले लगाना भुला दिया

जी ले ज़रा सी ज़िंदगी ऐ मासूम

 

क्यूँ रब के बेइंतहा ख़ज़ानों से किनारा किया।

 


Rate this content
Log in