Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajit ram Ranjan

Inspirational

2  

Rajit ram Ranjan

Inspirational

आप सर्वश्रेष्ठ हैं

आप सर्वश्रेष्ठ हैं

1 min
352


धरती पर हर किसी के पास 

एक हुनर है, 

जो एक दूसरे से भिन्न है, अलग है !


हमें कभी भी किसी से अपनी 

तुलना करके 

हताश, उदास, परेशान 

नहीं होना चाहिए !


आपके पास जो है, वो किसी के 

पास नहीं हैं, 

आप सर्वश्रेष्ठ हैं !


बस अपने आप पे 

भरोसा होना चाहिए, 

आपका अपना भरोसा ही आपको 

महान बनाता है !


क्योंकि हर कोई 

श्रेष्ठ हैं, 

बस अपनी तुलना किसी से ना करें, 

क्योंकि आप सर्वश्रेष्ठ हैं !



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational