Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Negi India

Comedy Others Inspirational

2  

Negi India

Comedy Others Inspirational

बेवफा सनम

बेवफा सनम

1 min
1.6K


तबियत की तबियत का ख़राब होना तो लाज़मी था,
उसका हर बात पर क्यूट क्यूट कहना जो बेईमानी था।
अब तो सिमटकर सिमटने की जगह भी न बची,
मेरे दर्दे दिल की दवा जीने की वज़ह भी न रही।

धड़कनों के धड़कने की खता ख़त से जो की,
खुले आसमां के सरतले साँस लेने की उम्मीद भी न बची।
कत्लेआम कत्लखानों में,चीखें निकलती रहीं,
कत्लों का क्या हुजूर,उनको अपने स्वाद की पड़ी। उनको अपने स्वाद की पड़ी।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Comedy