Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Divik Ramesh

Others

4  

Divik Ramesh

Others

उसको पुलिस पकड़ ले जाए

उसको पुलिस पकड़ ले जाए

1 min
20.5K


आओ आओ देखो देखो

सड़क बनाने वाले आए।

हाथी जैसी बड़ी बड़ी सी

लो मशीन भी लेकर आए।

तारकोल-रोड़ी का मिक्सचर

कितने अच्छे से फैलाएं।

काली काली चमकीली सी

सुन्दर सुन्दर सड़क बनाएं।

अभी न चलना इस पर कोई

कहीं न भद्दी यह हो जाए।

चलो सड़क से कह दें मिलकर

सड़क तू प्यारी हमको भाए।

हम तो तुमको साफ रखेंगे

कोई खाकर कुछ न गिराए।

अगर गिराया गंद किसी ने

उसको पुलिस पकड़ ले जाए।


Rate this content
Log in