Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sandeep pandey

Tragedy

4.8  

Sandeep pandey

Tragedy

ज़र्द पत्ते

ज़र्द पत्ते

1 min
522


सुबह ए शबनम गिर, नातवाँ शाख़ से ही फ़ना हो

सब्ज़ रंग था कभी 

जगा हो गया।

हमदम तेरा हमराह दुश्मन हुआ, वक़्त बदला तेरा क्या से क्य

सा भी जो मेह-लख़ा हो गयामैं ही मे


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy