Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S Ram Verma

Others

2  

S Ram Verma

Others

फिर क्यूँ परेशां हूँ मैं

फिर क्यूँ परेशां हूँ मैं

1 min
124


सब कुछ तो है,

पास मेरे और है

थोड़ी सी आस भी,

फिर क्यूँ परेशां हूँ मैं !  


सब कुछ तो है,

पास मेरे एक 

छोटी सी ज़िन्दगी,

पाषाण सा तन

और ये शिला सा, 

स्थिर मन भी तो है

फिर क्यूँ परेशां हूँ मैं !  


सब कुछ तो है,

पास मेरे और

हाँ रुकी-रुकी सी, 

सांस भी तो है

फिर क्यूँ परेशां हूँ मैं ! 


सब कुछ तो है,

पास मेरे बस

थोड़ी सी ख़ुशी,

थोड़ा सा सुकून

और थोड़ा सा, 

चैन ही तो नहीं है

फिर क्यूँ परेशां हूँ मैं !


Rate this content
Log in