Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anantram Choubey

Drama

1  

Anantram Choubey

Drama

द्वितीय शनिवार

द्वितीय शनिवार

1 min
1.2K


द्वितीय शनिवार

छुट्टी का दिन है ।

खुशियो से

कट जाये दिन ।


बरसात

का मौसम

छुट्टी का दिन

घर मे रहते

खुशी मनाते ।


आज के दिन

भर घर में रहते ।

सुबह सबह ही

चाय के साथ

पकोड़े बनते ।

प्याज पकोड़े

मन को भाते ।

खाने मे क्या

गजब के लगते ।


खाते जाओ

खाते जाओ

प्याज पकोड़े

खाते जाओ

द्वितीय शनिवार

छुट्टी का दिन ।

घर मे बीते

खुशियो का दिन ।


बीवी बच्चे

साथ मे रहते

दिन भर बीते

हंसते खाते ।

छुट्टी का दिन

खुशियो से मनाते ।

छुट्टी के दिन

खुशी मनाते ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama