Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prateek Tiwari (तलाश)

Romance

1  

Prateek Tiwari (तलाश)

Romance

तेरी याद

तेरी याद

1 min
265


पन्नों पर आखर उकेरें हैं हमने

सूरत को याद तेरी करते करते ,


शब्दों को आवाज़ दे न सके हम 

रहे जीते फ़रियाद तेरी करते करते।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance