Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bhanu Pratap Singh

Drama

1  

Bhanu Pratap Singh

Drama

ज़िंदगी एक शिक्षक

ज़िंदगी एक शिक्षक

1 min
1.9K


औकात नही कि

तुझे कुछ सौगात दे सकूंं

ए ज़िंदगी !

बशर्ते ये हक़ीक़त है

कि हर पाठ

तूने ही पढ़ाया है...!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama