Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanha Shayar Hu Yash

Classics

4.8  

Tanha Shayar Hu Yash

Classics

ॐ जय शिव शंकर

ॐ जय शिव शंकर

1 min
521


ॐ जय शिव शंकर, कर रहा जग वंदन

सर्प माला धारी, लपेटे शरीर पर चन्दन।

 

ॐ जय शिव शंकर, विष्णवे ज्ञाता वंदन

हर शक्ति के दाता, तीरपुरारी मुरारी वंदन। 

 

ॐ जय शिव शंकर, प्रभु दुःख हर्ता वंदन

रूद्र के देवता, अमर ज्योतिलिक वंदन। 

 

ॐ जय शिव शंकर, चतुर्भुज देव वंदन

पाप विनाशक तुम, है वरदान दाता वंदन। 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics