Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Asmita prashant Pushpanjali

Drama Inspirational

3  

Asmita prashant Pushpanjali

Drama Inspirational

ए औरत

ए औरत

1 min
362


ए औरत

औरत होने के नाम पर

तेरा कमजोर होना

मुझे पसंद नहीं।


ए औरत

बेटी होने के नाम पर

तेरा नाजुक होना

मुझे स्वीकार नहीं।


ए औरत

बहन होने के नाम पर

तेरा लाचार होना

मुझे मंजूर नहीं।


ए औरत

माँ होने के नाम पर

तेरा डर-डर कर जिना

मुझे गँवारा नहीं।


ए औरत

रिश्तों के बीच बँटकर

तेरा घुट-घुट कर जीना

बगैर लड़े जिंदगी से हारना

ईमान से मुझे कुबूल नहीं।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama