Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anuj Pareek

Classics

0  

Anuj Pareek

Classics

ज़िन्दगी तेरा साथ

ज़िन्दगी तेरा साथ

1 min
129


झूठा ही सही ख़्वाब अच्छा है 

ज़िन्दगी तेरा साथ अच्छा है।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics