Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kailash Gurnani

Inspirational

2  

Kailash Gurnani

Inspirational

माँ बेटी का नाता

माँ बेटी का नाता

1 min
8.8K


अगर मौका मिले तब भी

तेरा ऐहसान न चूका पाऊँगी,

रखा मुझे तूने सर आँखों पर

अपना सर मैं झुका दूंगी,

ख़ुद का हिस्सा खिलाया तूने

मैं उस हिस्से की सदा

लाज़ रखूंगी ,

साजन घर है जाना अब

पुराना रिश्ता भी साथ निभा लुंगी ,

अगर मौका मिला मुझे

तो माँ बन कर

तुझे और बेहतर समझने की

कोशिश करुँगी ।

    


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational