Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anand Kumar

Romance

4.3  

Anand Kumar

Romance

तू अगर इजाज़त दे

तू अगर इजाज़त दे

1 min
304


तू अगर इजाज़त दे 

कुछ हाल-ए-दिल मैं बयान करूँ, 

कुछ गलतियां अपनी कबूल करूँ,

कुछ तेरी ख़ताओं से, तुझे रूबरू करूँ। 


तू अगर इजाज़त दे 

कुछ हाल-ए-दिल मैं ब्यान करूँ 

वो अपने ज़ख्म तुझे दिखाऊं, या 

तेरे अश्कों का, राज़ पूछ लूँ।


तू अगर इजाज़त दे 

कुछ हाल-ए-दिल मैं बयान करूँ, 

उस अकेले चाँद का, दर्द तुझे दिखाऊं 

कुछ मेरे दिल के तूफ़ान से, रूबरू कराऊँ।


तू अगर इजाज़त दे 

कुछ हाल-ए-दिल मैं बयान करूँ, 

अपने ख्वाबों में, मैं तुझको सजाऊँ,

तेरे ख़यालो में, एक आशियाँ अपना बनाऊं।


तू अगर इजाज़त दे 

कुछ हाल-ए-दिल मैं बयान करूँ,

अपने ख्वाबों की सैर तुझे कराऊँ,

कभी तेरे ख़्यालों को मैं जी लूँ।


तू अगर इजाज़त दे 

कुछ हाल-ए-दिल मैं बयान करूँ 

कुछ अपना स्वप्नलोक तुझे दिखाऊं 

कुछ तेरे ख्वाबों में, भ्रमण मैं कर लूँ।


Rate this content
Log in