Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

HARSUKH RAIVADERA રાયવડેરા "હસુ"

Abstract

1  

HARSUKH RAIVADERA રાયવડેરા "હસુ"

Abstract

प्यारी माँ

प्यारी माँ

1 min
357


नव दुर्गा का स्वरूप मैने मन्दिर में

जा कर मूर्तियो में तो कम देखा !

पर जब चाहा, देवियों का जीवंत स्वरूप बार बार मैने सिर्फ एक माँ में ही देखा !!



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract