Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anamika Roy

Romance

3  

Anamika Roy

Romance

महक

महक

1 min
6.8K


अरसे बाद हुआ था 
तुमसे मिलना 
आदतन....
तुम भी ले आये थे 
मेरे पसन्दीदा गुलाब  … 
अब की बार .... मैं छोड़ आई थी 
उन गुलाबों को ...उसी बेंच पर 
क्यों की अब की बार का , 
अरसे बाद का मिलना ..
महकाता रहेगा मेरे ज़हन को ...अरसे तक …
मैं इरादतन ही छोड़ आई थी....
उन गुलाबों को वहाँ  ....
के किसी को उन्हें देखकर ही शायद 
याद आ जाये  ...
किसी से मिलने की  
और फिर ऐसे ही जारी रहे…
इस महक का सफर …

 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance