Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SANJAY SALVI

Romance

4.3  

SANJAY SALVI

Romance

ग़ज़ल कहो इसे”

ग़ज़ल कहो इसे”

1 min
372



ग़ज़ल कहो इसे या कविता हमारी,

तुम्ही पे तुम्हीं  लिखी है ए शायरी हमारी,

ख़याल आपके है बस कल्पना हमारी,

चंद मीठे लाब्जों की ए दास्ता हमारी,

ग़ज़ल कहो इसे या कविता हमारी,

तुम्हीं पे  लिखी है ए शायरी हमारी,

आँखे है हमारी इन्हीं में तस्वीर तुम्हारी,

बस जिस दिल पे उतारा ओ कागज हमारी,

ग़ज़ल कहो इसे या कविता हमारी,

तुम्हीं पे  लिखी है ए शायरी हमारी,

इसे गुनगुनाओ तो तकदीर हो हमारी,

महफ़िल सजाओ तो जन्नत हो प्यारी,

ग़ज़ल कहो इसे या कविता हमारी,

तुम्हीं पे  लिखी है ए शायरी हमारी,



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance