Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mohanjeet Kukreja

Romance

4.5  

Mohanjeet Kukreja

Romance

यादें...

यादें...

1 min
353


दबे-पांव

चुप-चाप

हर रात

मेरे पास

चली आती हैं !


ख़ुद सोना

ना सोने देना

बड़ा परेशान

करती हैं रोज़

कुछ यादें मुझको !



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance