Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajay Gupta

Others

5.0  

Ajay Gupta

Others

शब

शब

1 min
311


चाँद तारों की जुबां समझाइए

शब है किसकी प्रेमिका बतलाइये


चाँद बिंदी बन के माथे से लगा

हर सितारा जैसे चुनरी में जड़ा

क़तरा-क़तरा चाँद हर दम घट रहा

हर सितारा झिलमिलाता झल रहा

कौन है प्रेमी बड़ा सुलझाइए

शब है किसकी प्रेमिका बतलाइये


और देखो आ रहा है आफ़ताब

देख कर रैना का इठलाता शबाब

जल रहा है ताकि चेहरा देख ले

रात घबरा ही गई इस तेज से

जल न जाये रात, बुझ अब जाइये

शब है किसकी प्रेमिका बतलाइये


चाँद तारों की जुबां समझाइए

शब है किसकी प्रेमिका बतलाइये


Rate this content
Log in