Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Meena Mangarolia

Romance

1  

Meena Mangarolia

Romance

याद

याद

1 min
164


तेरी याद भी

क्या कम है

जो हमें


बहुत याद

दिलाती है।


सोचते हैं कि

तुम मेरे पास

नहीं हो तो

क्या करेंगे ?


बस एक

याद ही काफी

है जो हमारी


याद को और

रंगीन बनाती है।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance