Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

S Ram Verma

Drama

1  

S Ram Verma

Drama

एक सितारा टूट कर

एक सितारा टूट कर

1 min
169


एक सितारा टूट कर,

जब मेरी

आँखों के बिल्कुल,


सामने ही गिरा था;

तब लिपट कर वो चाँद

मुझ से,


जोरों जोरों से

बिलखने लगा था !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama