Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Jitesh Attry

Inspirational

2  

Jitesh Attry

Inspirational

नीला अंबर

नीला अंबर

1 min
1.5K


कर दे दरिया पार समुंदर,

क्यों रोका इनको आँखों के अंदर ?


छलक जाने दे, बह जाने दे,

कर दे साफ़ ये नीला अंबर...।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational