Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Archana Goyal

Inspirational

3  

Archana Goyal

Inspirational

ज़िंदगी

ज़िंदगी

1 min
6.9K


आ ज़िंदगी तुझे सवार दूं
तू बिखरी बिखरी अच्छी नहीं लगती

सूने से माथे पे तेरे खुशियों की बिंदियां लगा दूँ
तू उजड़ी उजड़ी सी अच्छी नहीं लगती

आ ज़िंदगी...

खाली खाली आंखों में चाहत के रंग भर दूं
तेरी सूनी सूनी आंखें अच्छी नहीं लगती

आ ज़िंदगी...

बिन मकसद के तू चलती जाती
आ तुझे मंजिल की पाजेब पहना दूं
लड़खड़ाती सी तू अच्छी नहीं लगती

आ ज़िंदगी...


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational