Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanha Shayar Hu Yash

Abstract

5.0  

Tanha Shayar Hu Yash

Abstract

अवकाश न भरना

अवकाश न भरना

1 min
411



अब की बार तुम

निराश ना करना,

जागते रहना दिन भर

अवकाश न भरना।


रात बनी सोने को

दिन मंज़िल का सफर,

दौड़ते रहना राह पर

अवकाश न भरना।


ज़िंदगी जीना पलों में

दुनियादारी में चलकर,

बुनियाद बनाना पत्थर सी

अवकाश न भरना।


काँटों में भी सो जाना

चाहे फूलों से जलकर

खुशबू ही खुशबू करना

अवकाश न भरना।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract