Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjeev Singh Sagar

Comedy

3  

Sanjeev Singh Sagar

Comedy

मुसाफ़िर

मुसाफ़िर

1 min
14K


गली-गली, शहर-शहर, 

चलता गया वो बेखब।

कभी ईधर, कभी उधर, 

भटकता गया वो डगर-डगर।

 

अजीब धुन को लिए, 

पार किया नदी-नहर।

ना रुका कभी, ना झुका कभी, 

बैठा कहीं न दो पहर।

 

उड़ता गया वो लहर-लहर, 

कभी इस नगर, कभी उस नगर।

बनके परवाना बेखबर, 

रखी कभी ना अपनी खबर।

 

संभल-संभल कर आ गया, 

वो अपनी मंज़िल पा गया।

हर ठोकर हार गया, 

उसका सपना जीत गया।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Comedy