Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanha Shayar Hu Yash

Tragedy

3  

Tanha Shayar Hu Yash

Tragedy

दर्द-ए-गम

दर्द-ए-गम

1 min
247


रह रहकर जब दर्द-ए-गम उबलता रहता है

दिल लगाया नहीं जाता, दिल लग जाता है

रूह में गम दबाया नहीं जाता, गम दब जाता है। 

रह रहकर जब दर्द-ए-गम उबलता रहता है


रह रहकर जब दर्द-ए-गम उबलता रहता है

होठों पर अंगार दिल में लावा जलता रहता है

तब ऐसे ही चाँद की रौशनी से, सूरज निकलता रहता है।

रह रहकर जब दर्द-ए-गम उबलता रहता है


रह रहकर जब दर्द-ए-गम उबलता रहता है

जीने का सलीखा नहीं सिखाती, तमाम उम्र ज़िंदगी

ज़िंदगी का पाँव दिन की तरह, छोटा होता रहता है।

रह रहकर जब दर्द-ए-गम उबलता रहता है


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy