Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vikram Singh Negi 'Kamal'

Inspirational

2  

Vikram Singh Negi 'Kamal'

Inspirational

लड़की

लड़की

1 min
677


वो नटखट सी
वो खटपट सी
वो चंचल,चपल
वो प्यारी सी लड़की ।

वो अच्छी सी
वो सच्ची सी
वो इतराना,इठलाना
वो गुस्सा करती लड़की ।

वो एक
लेकिन नेक
वो संस्कार,सत्कार
वो सम्मान करती लड़की ।

वो कड़क सी
वो बेधड़क सी
वो शक्ति,भक्ति
वो उत्साह भरती लड़की ।

वो एक आस
दूर नही पास
वो पल पल,कल कल
वो याद करती लड़की ।

वो बसंत
स्नेह अनंंत
वो एहसास,विश्वास
वो आशा भरती लड़की ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational