Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanmay Binjrajka

Comedy Inspirational Romance

2  

Tanmay Binjrajka

Comedy Inspirational Romance

पहली नज़र से

पहली नज़र से

1 min
7.0K


पहली नज़र से प्यार किया है मैने,

हद में रहकर,

बस इंतज़ार किया है मैने !

 

बीत तो जाता था दिन,

सिरहाने पे सर रखे हुए,

पर अश्क जो बहते थे,

उन्हे एक नक़ाब तले रखा है मैने !

 

जो मुक़म्मल ना हो पाई,

उस मोहब्बत का गम नहीं,

बस जूसतज़ू रही उस यार की,

जो आपमें देखा है मैने !

 

मुख्तलिफ थी जो, उन आफ्रीन नज़रों का,

क़ुरबत से दीदार किया है मैनें,

शायद इसीलिए,

पहली नज़र से प्यार किया है मैने !!


Rate this content
Log in