Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gulab Jain

Drama Romance

3  

Gulab Jain

Drama Romance

अहसास - ए - मुहब्बत

अहसास - ए - मुहब्बत

1 min
14.3K


अपने दिल पे मेरा इख़्तियार नहीं

कैसे कह दूँ कि तुमसे प्यार नहीं

जब तलक देख न लूं सूरत तेरी

इस नादान दिल को क़रार नहीं !


दुश्वार हो गया है जीना तेरे बग़ैर

तेरे सिवा मेरा कोई ग़म - गुसार नहीं

तुम साथ हो तो ख़िज़ाँ भी बहार है

वरना ये बहार भी बहार नहीं !


दिल में तुम हो

तो दिल ये ज़िंदा है,

अपनी धड़कन पे

ऐतबार नहीं !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama