Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aniket Sonone

Crime Drama

3  

Aniket Sonone

Crime Drama

आब्रु

आब्रु

1 min
13.6K


तूफान का संदेशा था,

आसमां में कड़की बिजली,

जब दुप्पट्टा खंबे से उड़ा,

और शरीफ की नजर फिसली ।


अनदेखा किया सबने दिन को,

काली रात मान ली,

कर लिया अंधा खुद को,

पट्टी आँखो पे बांध ली ।


घायल हुआ दिल,

चीख आँखो से निकली,

दाग दामन में लगा,

पगड़ी दरबार में उछली ।


अश्कों की बारात आयी,

हमदर्दी घोड़ी पे लायी,

सब वादे यहाँ झूठे हैं,

और आँसू भी हैं नकली।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Crime