Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shailaja Bhattad

Drama

2  

Shailaja Bhattad

Drama

रिश्ते

रिश्ते

1 min
312


कपड़ों पर लगी मैल धुल तो सकती है

पर दिमाग पर चढ़ी मैल की परतें कैसे धोओगे।


गलत राह से सही राह पर आ तो सकते हो

पर टूटे रिश्तो को भला कैसे जोड़ोगे।


जुड़ भी गए तो गाँठें कैसे खोलोगे।

टूटे हुए दर्पण में अपना चेहरा कैसे देखोगे ।

काँच के टुकड़ों की चुभन को कैसे सहोगे।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama