Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramod Mevada

Romance

2  

Pramod Mevada

Romance

कल से

कल से

1 min
1.4K


रुकी हुई है बात कल की कल से,

कारवाँ बढ़ ही नहीं पाया उसके दर से।

जुस्तजू थी दीदार - ए - यार की,

पल वो भी रुक गया है कल से।।


काफिले होते नहीं इन यादों के

है कुछ फसाना सा इन यादों में।

निगाहे करम पर मुस्तक़बिल कहा !

ठहरा सा है बस ये मंजर कल से।।


है गर ख्वाहिशे ! जिंदा हो तुम,

गर कुछ नही तो क्या फायदा कल से ?

मिसाल - ए - महबूब देखो तो जरा

पाबंद कर गई है नजरो को बस कल से।।


[ © प्रमोद मेवाड़ा ]


Rate this content
Log in

More hindi poem from Pramod Mevada