Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pandit Warade

Drama romance thriller others

5.0  

Pandit Warade

Drama romance thriller others

सखी साथ दे

सखी साथ दे

1 min
7.3K


खुशी से सखी तू मुझे हाथ दे ।

अशा चांदराती मला साथ दे ।।


घडी दो घडी की युंही बात क्या ।

सुखाच्या क्षणांची गं बरसात दे ।।


जमाना हमेशा जले याद में ।

अशी खास रंगीन ही रात दे ।।


बनाया तुझे खास मेरे लिये ।

जगाची तमा तू लिलावात दे ।।


लगा दी जरासी तुने आग जो।

विझावी, अशी प्रीत स्पर्शात दे ।।


कहाँ था ठिकाना सखी प्यार का ।

विसावा जरासाच स्वप्नात दे ।।


Rate this content
Log in

More hindi poem from Pandit Warade

Similar hindi poem from Drama