Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

David Singh

Abstract

0  

David Singh

Abstract

मज़हब नहीं सिखाता

मज़हब नहीं सिखाता

1 min
410


दीवारें ऊंची हैं

मज़हब की इस क़द्र,


नाम बताते ही

हम अजनबी हो गए। 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract