Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sonia Arora

Drama

2  

Sonia Arora

Drama

गाली या बलात्कार की इच्छा ?

गाली या बलात्कार की इच्छा ?

1 min
1.4K


मन में मेरे सवालों की

बौछार - सी क्यूँ है...

क्या लड़की होना पाप है...?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama