Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vandana Singh

Romance

2  

Vandana Singh

Romance

जी ले साथ

जी ले साथ

1 min
1.2K


आओ मिलकर

हम-तुम

समय परिधि

से दूर

जी ले संग

अपने सपने को


और पल-पल

पूर्णता में सराबोर हो

आज,अभी से

रचा ले वो दुनिया

फिर ना जाने कब वक़्त

छीन ले मौका साथ जीने का !


Rate this content
Log in