Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SANJAY SALVI

Romance

2  

SANJAY SALVI

Romance

कभी मैं सोचूँ

कभी मैं सोचूँ

1 min
182



कभी मैं सोचूँ तेरे बाहों में आऊँ,

कभी मैं सोचूँ तुझे बाहों में ले लूँ,

मगर सोचते सोचते क्यूँ ये सोचूँ ,

तुम मेरी कौन हो मैं तेरा कौन हूँ ,

 

कभी मैं सोचूँ कुछ तुझ से कहूँ मैं ,

कभी मैं सोचूँ कुछ मुझ से कहो तुम, 

मगर सोचते सोचते क्यूँ ये सोचूँ ,

तुम मुझसे क्या कहोगी मैं तुमसे

क्या कहूँ,

 

कभी मैं सोचूँ तुझे अपना बना लूँ ,

कभी मैं सोचूँ तुम मुझे अपना लो,

मगर सोचते सोचते यूँ  मैं सोचूँ ,

मुझ में तुम हो तुम - तुझ में मैं हूँ मैं

 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance