Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Khvab Ji

Inspirational

3  

Khvab Ji

Inspirational

શૂન્ય - ચોકડી

શૂન્ય - ચોકડી

1 min
7.1K


શૂન્યનો તો ભય નથી, 

પણ ચોકડી ન અાપજે,

હે ગણિત! 

ગેરહાજરી રોકડી ન અાપજે!


Rate this content
Log in