Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Heena Modi

Others

2  

Heena Modi

Others

કેટલું દૂર

કેટલું દૂર

1 min
1.3K


જો ને પેલું આકાશ કેટલું દૂર,
જેમ કે, ગર્ભમાં પાંગરેલ દીકરી ને માનું કૂળ.

વહેતાં સંબંધો હદયમાં;તો યે જોજનો દૂર..
જો ને પેલું આકાશ કેટલું દૂર..

ફળની અંદર બીજ, બીજની અંદર ફળ;
તો યે, પોતપોતાનું વિશ્વ કેટલું દૂર...

જો ને પેલું આકાશ કેટલું દૂર..


Rate this content
Log in