Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Chetan Gondalia

Inspirational

5.0  

Chetan Gondalia

Inspirational

છલકી જા

છલકી જા

1 min
442


હટાવો, જરા ઉદાસી,

ખરેલાં તારકો'ય

ક્યાં યાદ છે, આકાશને.


'ને કૈં પાનખરો ગૈ,

તો'ય અડગ છે તરૂ !

તો - રસે છલકી જા.


Rate this content
Log in