Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Khvab Ji

Inspirational

2  

Khvab Ji

Inspirational

સૂરજનો ઉજાગરો

સૂરજનો ઉજાગરો

1 min
7K


અામ તો સૂરજ

કદી ઉજાગરો  

કરતો નથી, 

સિવાય કે - 

રાતે કોઈ સરસ માણસને

અજવાળાંનું સપનું  

અાવ્યું હોય...!


Rate this content
Log in