Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Masum Modasvi

Drama Thriller Tragedy

3  

Masum Modasvi

Drama Thriller Tragedy

લઘુકાવ્ય

લઘુકાવ્ય

1 min
7.0K


રુઝનાં અાવરણ નીચે

વહે છે રક્તસ્રાવ,

દૂઝતી'તી ગાય,

હવે દૂઝે છે ઘાવ!


Rate this content
Log in