Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Soul Meet (Haiku Poetry)

Soul Meet (Haiku Poetry)

1 min
1.0K


Our Souls met in Heaven

God sent us to meet in Earth

Here to plan on life //


Rate this content
Log in

More english poem from MANTRI PRAGADA MARKANDEYULU

Similar english poem from Romance