Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

BE QUIET (Haiku Poetry)

BE QUIET (Haiku Poetry)

1 min
7.0K


O God, Don’t be rash

O Nature, Don’t be harsh, be Quiet

O Wind, No Helter-skelter


Rate this content
Log in

More english poem from MANTRI PRAGADA MARKANDEYULU

Similar english poem from Abstract